Wednesday, April 18, 2012

3 viimast kuud

Niisiis viimase aja tähtsamatest sündmustest.
Peamine oli ball. Kuna ball toimub siin ainult 12. klassis siis on see paljudele tähtsaim sündmus kogu aasta jooksul. Seetõttu kulutatakse ka sellel meeletuid summasi. Või noh tüdrukud enamasti kulutavad. Mis mind hämmastas oli see, et enamus kutte kas ostsid endale elu esimese ülikonna või hoopis laenutasid. Ise otsustasin endale ülikonna osta ja see oli minu esimene paljudest kulutustest. Lõpuks kogu arve ei olnudki NII suur, aga suht pankrotis olin. Umbes nädal enne muust ei kuulnudki. Kusjuures ballist kuulsin juba siis kui ma augustis saabusin – inimesed broneerisid limusiine, kosmeetikuid ja muid värke juba sel ajal. Ja kui pidi kirja panema kes kelle lauas istub sai veel eriti palju nalja – paanitsevad tüdrukud jooksevad ringi, kuttidel suht pohhui, paar tüdrukut nutavad. Kuna tegemist on tähtsa üritusega siis lihtsalt balliga asi ei piirdu. Kõigepealt toimus preball mis oli minu kaaslase kodus. Muide minu kaaslase nimi on Kate. Peamine põhjus miks tema kutsusin oli see et ta on suht pikk ja oma kontsade + soenguga oli vist minust isegi mõni cm pikem. Sinna tulid kohale kõik kes olid meie limus ja nende vanemad, onud, tädid. Limuks oli must Hummer. Preballil jooksid kõik tüdrukud ringi tehes pilte, me kutid sõime. Lisaks oli üheks VÄGA tähtsaks elemendiks neiule coursage ja mehele lill rinnas. Coursage on see lille seade mis läheb neiule ümber randme. See oli üks asi mille pidi mees muretsema. Mul õnneks kasuema tellis mõlemad kohalikust lillepoest, niiet lõppkokkuvõttes mina ei pidanud suurt midagi organiseerima. Sealt lahkudes läksime Kings Parki kus olid ka ülejäänud meie kooli inimesed ja seal tehti veel pilte. Kui lõpuks ballile jõudsime oli nagu ball ikka. Ainult korraliku muusika ja tantsu asemel oli mingi DJ kes imes vilinal. Seal tehti veel rohkem pilte, aga vähemalt süüa sai korralikult. Veits imelik olukord oli kui meie laua kutid tulid oma taldrikutega tagasi mis olid toitu täis ja tüdrukutel oli taldrikul umbes kaks saia viilu. Anyway ball sai läbi ja siis liikusid kõik edasi kuskile riideid vahetama ja afterball’ile. See kuhu mina läksin oli ühe sõbra tagahoovis. DJ oli palju parem balli omast. Kokkuvõtteks oli uus ja huvitav kogemus. Lisaks sain ka ajalehte.
Koolis toimus krossijooksu võistlus milleks otsustasin ka kuu aega varem treenima hakata. Raske oli joosta kui pole pool aastat trenni teinud. Igastahes tulemus oli kuttidest 14. Iseenesest pole paha kui jooksis umbes 400 kutti. Enda majast olin kiireim 12 klassi õpilane. Tundub, et nüüd olen kooli krossijooksu tiimis.
Rotary korraldas meie piirkonna vahetusõpilastele tripi Rottnesti saarele. Või noh, selle kaldale. Meid veeti kahe paadiga kohale ja sai seal mõnusalt ringi chillida.
Kasuvenna sünnipäeval kasutati mind kui odavat tööjõudu ja pandi kelneriks. Polnudki väga hull.
Samal nädalavahetusel läksin uuesti Rottnestile. See kord olime seal oma perekonnaga kolm päeva. Lõpuks käisin ma korralikult sean ära ja nägin ära põhjuse miks saare nimi on Rottnest. See nimi tuled hollandlastelt kes sinna esimesena maandudes nägin looma nimega Quokka. Tegemist on kassi suuruse känguruga. Aga hollandlased pidasid neid suurteks rottideks ja sealt ka nimi – Rottnest – Ratsnest. Looma võib kohata terves maailmas ainult Rottnest saarel. Ja neid tõpraid on seal palju. Saare läänetipus sain hingata maailma puhtaimat õhku. Nimelt kui vaadata lääne suunas siis esimene maa mis vastu tuleb on Lõuna-Afrika mis on 10 000 km kaugusel. Seega ei ole midagi mis õhku saastaks.

Austraalia jalgpalli liiga on uuesti alanud ja paljud ennustavad et West Coas Eagles võidab see aasta ära.  Hetkel läheb väga hästi, see nädalavahetus tõsine mäng ees.
See nädalavahetus lähen 400km põhja Gerladtoni kus toimub Rotary piirkonna konverents. Olles Rotary vahetusõpilane siis pole mul sellest pääsu. Pidime tegema video teiste vahetusõpilastega teemal Leadership ja mis see meile tähendab. Tundub et mina ja mu sõber olime ainsad kes seda tegid ka.
Järgmine nädalalõpp hakkab pihta minu pea kolme nädalane tripp põhja. North-West Safari. Kolm nädalat loksuda bussis, sellest ajast pool veedma vähemalt kõrbes tähtdede all magades. Sounds fun. Ja tagasi tullakse päev enne minu sünnipäeva. Ehk siin saan oma 18. sünnipäeval olla korralik laip. Hea viis alustada oma ametliku täiskasvanu elu.
Nägin alko poe reklaami milles seisis et müüvad eesti õlut. Aga siis sain teada et tegemist on Sakuga.
Aga aeg hakkab otsa lõppema mul. Ongi ainult 3 kuud alles.

Otsustasin vuntsid kasvatada.
Eilsest ajalehest. Jordaniga oli diil, et see
kes saab ajalehte maksab teisele 20 kulli

Afters





Lads







Quokka






Nende kivide külge olid kunagi vihmametsa
 puude juured kinnitunud



No comments:

Post a Comment