Thursday, April 26, 2012

Rotary district 9455 conference

Reede hommikul startisime siis piirkonna konverentsile mis toimus Geraldtonis, umbes 4-5 tunni bussi reis. Seal viidi kõigepealt ööbimiskohta, milleks oli ühe kooli magamisruumid. Ehk siis suur tuba paljude naridega. Esimene õhtu oli ainult avamine. See algas piduliku rongkäiguga mingi muuseumi ette, kus kõik vahetusõpilased kantsid oma lippu. Olles ainus eestlane ei pidanud oma lipu pärast kaklema. Järgmine päev algas konverents pihta. Paljud esinejad olid suht igavad, kuid paar tükki olid päris hea kuulata. Viimasel päeval oli veel paar esinejat ja siis näidati minu ja taani vahetusõpilase Mads'i tehtud videot. Oleks ma saanud 10 kulli igalt võõralt vanalt kes meie juurde tuli ja ütles kui hea see video oli, oleks ma ikka suht rikas. järgneval päeval saime emailid kus öeldi kui hästi tehtid see video oli ja nüüd peame tegema järgmise.

Igastahes sellega on nüüd ühelpool. Laupäeval siis stardin oma safarile mis kestab pea kolm nädalat.

järgmine kord kui kirjutan olen juba 18
http://g.co/maps/kn6rz ------ minu tripp



No comments:

Post a Comment